Woning vol rook door vergeten pannetje op vuur in Vroomshoop

Vroomshoop - Rond middernacht is de brandweer opgeroepen voor een brandmelding aan de Tonnendijk in Vroomshoop. Ter plaatse bleek dat er een woning vol met rook stond. De brandweer deed onderzoek vanwaar deze rook afkomstig was. Later bleek dat er een pannetje op het gasfornuis stond en de woning zowel onder als boven flink onder rook zette. De bewoner had niks gemerkt omdat hij in slaap was gevallen zodat hij rook had ingeademd. Hij werd dan ook onderzocht door het toegesnelde ambulance personeel maar hoefde uiteindelijk niet mee met de ambulance. De brandweer heeft de woning geventileerd zodat de bewoner weer terug kon in de woning.

 

Geplaatst: 12-05-2018 Tijd: 01:25

 

Delen: